Nie wiesz, które oprawki wybrać?

Wolisz przymierzyć je przed zakupem,

aby sprawdzić czy wyglądasz idealnie i zweryfikować wszystkie detale?

W naszym sklepie możesz jednorazowo zamówić trzy pary.

Wybierasz perfekcyjną oprawę i resztę nam odsyłasz.

W wybranych przez Ciebie oprawach możemy zamontować również szkła korekcyjne.

Za pozostałe oprawy odeślemy gotówkę na twoje konto.

3 proste kroki i okulary zostaną dostarczone pod Twoje drzwi

1.

Wybierz oprawki

Dodaj oprawki do koszyka. Zrealizuj zamówienie, wpisując w komentarzu do zamówienia numer konta płatniczego, abyśmy mogli zwrócić Ci kwotę za odesłane oprawki. Zaznacz również opcję, że przymierzasz okulary w ramach „Domowej przymierzalni”.

2.

Przymierz otrzymane oprawki.

Po otrzymaniu płatności wysyłamy oprawki pod wskazany adres, aby można było je przymierzyć, skonsultować wybór z najbliższymi i dopasować oprawy do Twojego typu urody i ulubionej garderoby. Możesz zastanawiać się przez trzy dni, czy Twój wybór jest właściwy.

3.

Odeślij, te które ci nie pasują 

Odeślij do nas oprawki i zaznacz te, które wybrałeś, a my zamontujemy do nich szkła korekcyjne według recepty (jeżeli wybrałeś oprawy korekcyjne). W ciągu dwóch dni od otrzymania oprawek zwrócimy Ci należność za niezakupione oprawki lub różnicę, gdy wybierzesz do nich szkła korekcyjne. W ciągu siedmiu dni roboczych zamontujemy szkła i odeślemy gotowe okulary bez dodatkowych kosztów.

Najczęściej zadawane pytania

1. Na czym polega usługa „Przymierz w domu”?
W ramach tej usługi możesz wybrać trzy dowolne oprawy i zamówić je do przymiarki w domu. Jest to usługa bezpłatna i skorzystanie z niej nie wiąże się z obowiązkiem zakupu mierzonych oprawek.
2. Jak to działa?
Wybierz w sklepie internetowym trzy oprawy, które chcesz przymierzyć i dodaj je do koszyka. W uwagach do zamówienia prosimy o informację, że to okulary do przymiarki oraz o podanie numeru konta bankowego do zwrotu. My wyślemy wybrane przez Ciebie oprawy. Po trzech dniach prosimy o odesłanie opraw – nie ma obowiązku zakupu żadnych z nich, a jeśli któreś przypadną Ci do gustu i zechcesz je zamówić, Prosimy o zaznaczenie tego na załączonym formularzu.
3. Kto ponosi koszty wysyłki?
Koszt wysyłki okularów do przymiarki oraz ich zwrotu ponosi klient, ostateczne zamówienie (z soczewkami) wysyłamy gratis.
4. W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Przelew realizujemy w maksymalnie dwa dni robocze po otrzymaniu odesłanych oprawek i wysyłamy go na numer konta wskazany podczas składania zamówienia.
5. Ile trwa realizacja zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, by zrealizować zamówienie w najszybszym możliwym terminie. Zwykle jednak od momentu złożenia i opłacenia zamówienia trwa to do 7 dni kalendarzowych.
6. Co w sytuacji, gdy okulary ulegną zniszczeniu?
Korzystamy z usług renomowanych firm kurierskich i starannie pakujemy oprawy w specjalne etui. Jeśli okulary ulegną zniszczeniu, nie zwrócimy za nie pieniędzy.
7. Czy mogę zwrócić okulary, jeżeli zamówiłem już do nich soczewki?
W przypadku okularów z zamówionymi soczewkami korekcyjnymi nie ma możliwości zwrotu. Okulary z soczewkami są traktowane jako wyrób medyczny na zamówienie i nie podlega on w związku z tym zwrotowi.
8. Jak złożyć zamówienie, gdy już wybiorę pasujące do mnie oprawy?
W paczce, prócz opraw, znajdziesz formularz zamówienia, który możesz wypełnić i odesłać. Możesz także złożyć osobne zamówienie na stronie internetowej.

Wybierz swoje oprawki

Produkt dodany do ulubionych

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.